kakor till kaffet..

Hej hej!
Nu är det inte många dagar kvar tills vi har en 1åring här hemma <3!
 
Igår va jag i stan gjorde ett snabbt ärende och medans jag gjorde det så passade faster Jennie Melvin på barbacka. Tusen tack! När jag kom dit åt vi fika/frukost sen va det tid för lilleman att sova så jag körde hem.
 
Kom hem och drack kaffe och slappade i soffan en stund innan syster och Karl kom hit. Även vi fikade (tror jag levde på kakor igår). Just nu är det inte mycket lek när dom ses. Bråkar mest om vilken leksak dom ska ha för såklart ska dom ha samma hela tiden. Men snart så slutar nog det med =)!
Syster körde hem och strax efter det kom jocke hem. Vi gick ut och fixade med veden sen va det tid för mat!!
 
Dagen igår gick snabb och jag va helt slut efter en dag med full rulle. Men sen det där med att somna har jag svårt för och efter klockan slog om till ny dag så somnade jag...
Drygt men vet vad jag ska göra åt det. Kvittar om jag går upp tidigt eller ej. jaja..
 
Idag åkte jag och mamma in snabbt till stan och fixade present till Melvin från henne.
Nu är vi hemma igen. Gossen sover och jag ska ta mig en kopp kaffe och bara njuta av solen..
 
Gårdag va underbar <3.

Hejsan

Hej!
 
Idag är det en ny vecka. Om en vecka fyller vår lilla Melvin 1år!! Herregud vad tiden går men det är skoj att se hur han utvecklas och växer. Hans nya favvo lek är att kasta bollar till Ville. Han kastar sen springer vill och hämtar och ger sen M bollen så han kan kasta igen. Melvin skrattar så han knappt får luft och tycker det är superkul :)!
Idag har jag städat och håller på att tvätta. Tycker jag inget annat än att städar och tvättar... Fyra små djur och en bebis kan skita ner ja även vi vuxna med såklart men mest djuren. Men det gör inget för jag älskar dom ändå.
 
I helgen har vi gjort ganska mycket. Min lördag började redan kl 7 med att gå till stallet och släppa ut hästarna och mocka. Sen när jag kom hem hade dom andra i huset precis kommit upp.. Vi åt frukost och drack kaffe. Jag gick en runda med hunden sen stack vi till Eko sedan vidare till jockes mamma där Jennie och Kristian också va. Gav Melvin mellis och sen körde till Stadium outlet tänkte köpa skor till Melvin. Men fanns inga i hans storlek tyckte inte där fanns så mycket annat heller. Ganska besviken.. Så vi drog vidare till SkoDej och där hittade vi ett par vinterkängor som inte kostade en hel förmögenhet. För hemskt vad skor till barn kostar! 600 va nog genomsnitt priset på ett par skor, det ger inte jag för skor..
Men dom vi hittade hade dom satt ner i pris så då tvekade vi inte :).
Efter en fika med dom andra körde vi hem. Melvin sov middag så jag passade på att vila en stund man blir trött nuförtiden mitt på dagen..... När jag vaknade igen städade jag och fixade.
 
På kvällen kom Andy och Carro hit på kaffe och en traggstund. Trevligt med vänner man kan snacka med om allt.. Såna håller man i..
 
Vänner ja.. vilka är ens vänner egentligen många som skiter i att höra av sig. Dåligt tycker jag!!!
 
 
 
 
 
 
RSS 2.0