suck

Vad är det för fel på vissa? Varför går det inte att prata? Nej men gå er väg då och lyssna inte på andra. Det är fan hopplöst att vara mitt i skiten! Att kunna prata med någon är viktigt för mig jag kan inte bara leva och flyta med. Jag måste stanna upp ibland och tänka och prata.. men tydligen är det som att prata med en vägg.. värdelöst!!! Så tröttsamt och man blir frustrerad. Sen när man kan prata så lyssnas det inte och går inte in...

Måste få av mig detta! Tack och hej.

Djuren

Tänkte skriva om katterna och vad som har hänt sen sist jag skrev en massa..
 
Nixon blev frisk och han är vaccinerad men han har blivit en helt annan katt. Han gillar inte alls Ted längre fräser oc går ifrån honom. Han är mer för sig själv nu men kan komma och kela med oss och då blir man glad :)!
Tiger mår bara bra och han får gå ut nu då jag/vi tröttnade på hans beteende här inne..
Ted växer och han är kastrerad nu och han får med gå ut. Så nu har man att göra om dagarna med att släppa in och ut katterna men sålänge dom är lyckliga och mår bra så får dom vara ute. Ted och Tiger kommer bättre överrens nu och dom kan sova ihopa.
 
Melvin ska kela med ted nu och lägger sitt huvud på hans kropp ser så gulligt ut och igår gjorde han det på Tiger med <3<3!!
 
 
 
 
 

trevlig helg!

Sitter i bilen på väg till åhus och syster med familj. Taco står på menyn! Gott!

Idag är det 2 år sen du lämnade oss med ett stort tomrum. Älskade farmor. Du är den finaste ängeln <3.

Önskar er en trevlig helg!

mobil.

God morgon.
Testar att skriva från mobilen. Vi har precis ätit frukost och Melvin är i full gång med att leka och busa! Jag däremot är trött efter en natt med konstiga drömmar. Har varit vaken en del med. Så nu väntar jag på att Melvin ska bli trött så vi kan vila :).

Vi hörs!

Melvin

Mycket har hänt sen jag skrev här sist men nu tänkte jag ta upp detta igen!
Börjar att skriva om Melvin =)!
 
Melvin blev 11 månader i helgen och det händer massor med honom.
 
Vi har har varit hos tandläkaren för första gången. Han slog sig i munnen så det blödde rätt mkt. Sen ska man ju dit om dom slår sig i munnen. Vi hade fått en tid för ett besök någon vecka senare men gjorde allt på en gång. Han va jätte duktig och hon fick kolla honom i munnen =). Han hade slagit upp läppbandet men efter någon dag hade läkt hur fint som helst!
 
Melvin kryper på riktigt nu och snabbt går det. Han kan stå helt själv i någon sekund innan han trillar.
Han sover rätt bra om nätterna han har haft en liten period nu då han har vaknat någon gång på natten och varit ledsen.
 
Han har även fått EN TAND :):)! Bättre sent än aldrig. Så nu är det också på g. Ska bli skönt när han har fått lite tänder. Vill ej ge honom hårda saker att äta när han ej har tänder.
 
Hans bästa kompis är ted (katten). Han får göra vad som helst med honom och busar med honom. Melvin lyser upp så fort han ser Ted.
 
Melvin går längs alla möbler och är jättebusig! Man får inte en lugn sekund när han är vaken men jag älskar det!!
 
 
 
 
RSS 2.0