Måndag igen!

Helgen har gått fort.
I lördags var jag själv hela dagen, Jocke var i Tyskland. Melvin var helt toppad hela dagen och jag var helt slut på kvällen. Förstår inte hur ensamstående klarar sig. Jag hade aldrig gjort det. Så jag beundrar verkligen er som är själva med barn!

I söndags var det upp och släppa ut hästarna, dom blev helt galna när jag släppte dom på betet, tror att hela Träne hörde hur dom sprang. Resten av dagen spenderades utomhus i värmen. Jag klippte gräset, trimmade lite buskar och rensade ogräs. Underbart när det är sådär lagom varmt :) Jennie och Lukas kom senare på em och åt med oss! När dom hade åkt var det tid att bada barnen och lägga dom. Dom somnade på 2 sekunder. Jag gick bort till stallet och mockade. Resten av kvällen tog vi det lugnt.

Idag är det måndag och ny vecka. Veckan börjar lika bra som förra slutade!! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0