9 juni 2015

Hänt massor sen jag skrev sist. Mycket roligt och tråkigt. Det tråkiga ska jag inte skriva om. Det roliga är att jag jobbar i hemtjänsten i degeberga och börjat läsa till usk. Att mina barn är friska och mår bra! Jag har köpt en häst. Fullblod 5 år gammal. Han är snäll och cool att ha med och göra men en bus att rida. Kan bomba er med bilder. Fast det är inte direkt någon som läser längre.

Innan levde vi som ett men det finns inte längre. Kommer aldrig igen. Jag blickar långt fram. Önskar bara att man kunde se in i framtiden. Jag vill veta. Få känna. Veta hur detta kommer sluta.
Men får lugna mig. Tålamod är inget jag fick när jag föddes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0