Aldrig mer!

Jag biter på mina naglar men det ska jag sluta med nu!! Jag har bitit på tre av mina naglar förhårt så nu när nageln ska växa ut växer den in i skinnet det gör skit ont och kommer var när jag trycker bara lite då.. Nu börjar det bli bättre men fy vad ont det har gjort! Vet att min pappa alltid sa att jag inte skulle bita på dom och han har rätt =)!


Håller på att tvätta för fullt. Blir en del tvätt nu med lilleman... Han kräker lite så det går en del body och handdukar..


Ni som rider och har barn när började ni rida efter er förlossning?? Nu har jag ingen mage att tänka på och vill upp i sadeln snart igen men vet att man inte ska för bråttom!! Hjälp mig gärna med detta!!




Min prins <3



Känns som denna magen är långt borta!!!

Har gått ner 15 kg men har en hel del kvar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0