tisdag

Va några dagar sen man skrev här.

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en trevlig helg. Min bestod ju av jobb och jag kan säga att jag har nog inte haft så ont i höfterna som då.. Det har blivit bättre nu men kommer på kvällarna. Jobbigt då man inte kan vända sig hur som helst.. Nu längtar man efter att slippa ha ont och ha sin lilla kille här vid sidan istället för i magen!

Nixon är dryg som vanligt ;). Vi köpte en tvättställning igår som vi hängde upp tvätt på och i morse hörde jag att han rev den men orkade inte bry mig halv 7 på morgonen. Jodå när jag steg upp hade han rivit den och lekt med en del av kläderna. Nu vill man bara att han ska lugna sig. Det kommer aldrig funka att ha honom annars när vi har fått ungen..


Annars mår jag bara bra och va hos bm igår (måndag). Allt såg bra ut och mitt blodvärde va bra =). Så inga tabletter behöver jag ta! Tog lite extra järn ett tag. Tog även det där extra blodprovet igår. Då jag är RH-negativ. Pratade lite om hur jag ville ha det med smärtlindring. Lilleman följer kruvan bara fint och det känns skönt!


Vissa saker börjar reda upp sig men det kommer alltid nya problem och hinder.

Önskar att du hade varit mer i mitt liv...

Ju mer sand som runnit ur sandglaset, desto mer ser vi klarare ur det



Ha en bra dag på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0